Zabawa z gwiazdami: NASA ożywia arenę w Toyota Center
W dniu 6 listopada 2024 r. Noc NASA przyniosła kosmiczne emocje do Toyota Center, gdzie pracownicy Johnson Space Center dołączyli do 16 208 fanów, którzy weszli w interakcję z NASA, oglądając zwycięstwo Houston Rockets nad San Antonio Spurs.
Energia wzrosła, gdy kierownik programu Międzynarodowej Stacji Kosmicznej Dana Weigel wstąpiła, aby oddać pierwszy strzał.
Uroczyste oddanie pierwszego strzału było również wyrazem wdzięczności dla społeczności, a właściciel Rockets, Tilman Fertitta, przekazał 1000 dolarów na rzecz Clutch City Foundation, aby wspierać niedostatecznie rozwiniętą młodzież poprzez edukację, sport i pomoc w przypadku klęsk żywiołowych.
Przez cały mecz pracownicy Johnson angażowali tłum ciekawostkami NASA, tworząc energię "odliczania do startu", która sprawiała, że fani dopingowali. Arena rozświetliła się, gdy Adam Savage opowiadał film przedstawiający przełomowy wkład Międzynarodowej Stacji Kosmicznej w naukę. Od odblokowywania odkryć niemożliwych na Ziemi po testowanie kluczowych technologii dla naszego powrotu na Księżyc, orbitujące laboratorium odgrywa istotną rolę w rozwoju przełomów medycznych i społecznych, które poprawiają życie na naszej planecie.
Załoga Artemis II pojawiła się również na jumbotronie, przypominając wszystkim o misji NASA polegającej na ustanowieniu długoterminowej obecności na Księżycu w celu odkryć naukowych, korzyści ekonomicznych i zainspirowania nowego pokolenia odkrywców.
W obszarze Sky Court na płycie stadionu wolontariusze Johnsona przeprowadzili "kontrolę misji" z interaktywną wystawą, która przyciągnęła fanów jak przyciąganie grawitacyjne. Od eksploracji modelu Space Launch System i obsługi hełmu i rękawicy skafandra kosmicznego po dotykanie 3,4-miliardowej skały księżycowej zebranej podczas Apollo 17, stoisko NASA oferowało uczestnikom wgląd w eksplorację kosmosu.
Zwiedzający mieli okazję zadawać pytania i zabrać do domu przypinki, naklejki i praktyczne zajęcia, dostarczone przez Międzynarodowy Program Stacji Kosmicznej i kampanię Artemis. Siedemdziesięciu pięciu fanów "Lucky Row" otrzymało również torby wypełnione materiałami NASA, dzięki uprzejmości zespołu Johnson Public Engagement.
Symulator lotu Oriona, z realistycznymi przełącznikami i wyświetlaczami, zapewnił wciągające doświadczenie, które pozwoliło fanom zadokować statek kosmiczny Orion do pierwszej księżycowej stacji kosmicznej ludzkości, Gateway.
Ponad 600 fanów z niecierpliwością czekało w kolejce do mobilnej przyczepy wystawowej NASA na parkingu Toyota Center - kolejki były tak długie, jak te przy kasie.
Kibice sprawdzili również swoje umiejętności, wykonując zadania związane z nauką, technologią, inżynierią i matematyką, symulując wyzwania stojące przed astronautami na orbicie. Nadmuchiwana maskotka NASA, Cosmo, dołączyła do akcji na boisku, pozując do zdjęć i dodając galaktycznej zabawy do wydarzeń takich jak rozdawanie koszulek.
Obecność NASA połączyła emocje sportowe z cudem eksploracji kosmosu, inspirując fanów do dalszego strzelania do gwiazd.
Zobacz więcej zdjęć z wydarzenia poniżej.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś artykuł! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.