Naukowcy NASA dzielą się z uczniami fascynującymi opowieściami o determinacji

NASA

W ramach obchodów Narodowego Miesiąca Historii Lotnictwa, eksperci z NASA Armstrong Flight Research Center w Edwards w Kalifornii rozmawiali z uczniami szkół średnich podczas niedawnego wydarzenia zorganizowanego przez kalifornijskie biuro NASA ds. zaangażowania STEM. Pracownicy NASA Armstrong podzielili się opowieściami o roli centrum w historii lotnictwa i bieżących projektach badawczych, opowiadając jednocześnie o swoich własnych ścieżkach do pracy w NASA. Podczas wirtualnego i osobistego wydarzenia, które odbyło się 6 listopada, uczniowie szkół średnich z południowej Kalifornii dowiedzieli się, jak ważne jest realizowanie swoich pasji, wartość staży i odkrywanie różnorodnych możliwości kariery w NASA.

Początkując wydarzenie, dyrektor Centrum NASA Armstrong, Brad Flick, opowiedział o swojej podróży z małego miasteczka do zostania inżynierem NASA. "Nigdy, w najśmielszych snach nie myślałem, że będę miał okazję pracować dla takiego miejsca jak NASA" - powiedział Flick. "Jestem tu od prawie 40 lat i pracuję w małej części NASA, o której istnieniu większość ludzi nie ma pojęcia, prawda? Co jest naprawdę fajne, że wiążemy to z miesiącem historii lotnictwa, ponieważ jest to jedno z miejsc, w których historia lotnictwa była tworzona, jest tworzona i będzie nadal tworzona". Flick zachęcał uczniów do udziału w programach STEAM, które integrują sztukę z naukami ścisłymi, technologią, inżynierią i matematyką oraz podkreślał znaczenie zadawania pytań i bycia ciekawym.

Panel czterech ekspertów NASA Armstrong - Laurie Grindle, zastępca dyrektora centrum; Troy Asher, dyrektor operacji lotniczych; Nicki Reid, główny inżynier operacyjny; i Julio Trevino, inżynier operacyjny - podzielił się swoimi historiami o ścieżkach kariery i doświadczeniach w NASA.

Reid opowiedziała o swoich początkowych zmaganiach z matematyką i naukami ścisłymi oraz o tym, jak nie powstrzymało jej to przed uzyskaniem dyplomu inżyniera i ubieganiem się o staże, co ostatecznie otworzyło jej drzwi do NASA. "To było naprawdę fajne doświadczenie, ponieważ dało ci szansę zdecydować, czy lubisz tę pracę, czy nie, i każdego lata mogłam uczyć się od różnych ludzi" - powiedziała Reid.

Marzeniem Grindle jako dziecka było zostać astronautą i chociaż tak się nie stało, jej zainteresowanie lotnictwem i kosmosem trwało nadal, co ostatecznie doprowadziło do pracy w NASA jako studentka. "Miałam wiele różnych możliwości pracy na różnych stanowiskach. Dobrze się przy tym bawiłam i wykonywałam pracę, którą naprawdę lubiłam, dzięki czemu nie przypominała pracy" - powiedziała Grindle. Dla Ashera determinacja i zaangażowanie pomogły mu zostać pilotem. "Pamiętam, jak siedziałem na tylnym siedzeniu samolotu, patrzyłem na zewnątrz i myślałem: 'Kocham to. Będę to robił na zawsze" - powiedział Asher. "Ale zajęło mi pięć lub sześć lat, zanim nadszedł ten moment i to właśnie zaangażowanie pozwoliło mi iść dalej."

Historie i doświadczenia takie jak te są ważne dla studentów, aby zainspirować ich w ich własnych podróżach w dorosłość. Uczniowie zostali również oprowadzeni po centrum, zatrzymując się w laboratorium modelowym, biurze podtrzymywania życia i sterowni.

"To była wspaniała okazja dla moich siódmoklasistów, aby dowiedzieć się więcej o karierze i ścieżkach kariery w NASA" - powiedziała Shauna Tinich, nauczycielka gimnazjum Tropico. "Byli zaskoczeni, że ludzie inni niż astronauci i naukowcy zajmujący się rakietami pracują dla NASA, a to podekscytowało wielu moich uczniów."

NASA's California Office of STEM Engagement współpracuje z regionalną społecznością STEM, aby zapewnić takie możliwości, przy wsparciu Next Gen STEM, aby pomóc uczniom w rozbudzaniu ich zainteresowań i inspirowaniu następnego pokolenia liderów. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź www.nasa.gov/learning-resources.

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś artykuł! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.

Opublikowano: 2024-12-03 08:25