Granty NASA na zaangażowanie studentów w ciche naddźwiękowe przeloty społecznościowe

NASA

NASA przyznała nowe granty pięciu uniwersytetom, aby pomóc w opracowaniu planów edukacyjnych dla fazy przelotu nad społecznością w ramach misji Quesst agencji, która ma na celu zademonstrowanie możliwości lotu naddźwiękowego bez typowych głośnych huków sonicznych.

Nowe granty, przyznane przez NASA Office of STEM Engagement, zapewnią każdemu zespołowi uniwersyteckiemu 40 000 USD na opracowanie strategicznych planów wdrożenia zaangażowania w naukę, technologię, inżynierię i matematykę (STEM) dla tych przelotów nad społecznością Quesst. Nagrody będą koncentrować się na planach współpracy z uczniami i nauczycielami w społecznościach, które NASA ostatecznie wybierze do przelotów. Pomoże to zapewnić, że społeczności są dokładnie informowane o tej fazie Quesst i o tym, jak zaangażowanie w misję będzie wyglądać dla ich społeczności.

"Misja Quesst jest wyjątkowa w NASA, a wkład społeczności odgrywa główną rolę w jej sukcesie" - powiedział Eric Miller, zastępca kierownika ds. integracji misji Quesst. "Te nowe nagrody pozwolą NASA uczyć się od innych specjalistów STEM, informując nas, gdy opracowujemy ramy skutecznego angażowania uczniów i nauczycieli."

Wybrane instytucje i ich projekty to:

Efekty nagród pomogą w opracowaniu podejścia do zaangażowania uczniów, które można wdrożyć w dowolnej społeczności, stanie i regionie, który może zostać wybrany. NASA nie wybrała jeszcze społeczności, w których odbędą się przeloty.

Poprzez Quesst, NASA rozwija swój eksperymentalny samolot X-59, który będzie latał szybciej niż prędkość dźwięku, wytwarzając jedynie cichy, dźwiękowy "grzmot". Po tym jak X-59 zakończy serię testów w locie, NASA przeleci nim nad wieloma społecznościami w całym kraju, zbierając dane na temat tego, co ludzie słyszą poniżej.

Aby uzyskać więcej informacji na temat Quesst, odwiedź:

https://www.nasa.gov/mission/quesst/

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś artykuł! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.

Opublikowano: 2024-03-08 13:51